2009年7月24日 星期五

[我的小說] 書展& 我的書



 

Johnnie替我拍了,但我自己仍不『敢』去書展。何解?我自己都不知道!

寄望啲書愈變愈少. . ..

 

  • apple apple
    • apple
    • 2009年10月28日上午9:53
    是漫畫 or 小說家?祝日有進步!
    • Lau Ching Lau Ching
      我是小說家 ^^
  • blue blue blue blue
    我都驚逼餐懵而未去書展,哈哈~
    其實我以為只有一張飛呢!多一張對我黎講簡直係bonus,謝謝你!明天見
  • Janet Janet
    • Janet
    • 2009年7月24日下午1:42
    Congratulation!!
    Where is your signature meeting location? I left it in my office, please tell me again.
    Janet

沒有留言:

張貼留言